Als ik Windows Media Center download, overschrijft Windows dan automatisch Windows 7 door Windows 10?

Ik wil mijnh uidige Windows 7 houden. Maar WMC zegt, wanneer je begint te downloaden, dat het alle door hun aanbevolen instellingen zal downloaden. Ik heb een vermoeden dat daar ook Windows 10 bij zal zitten maar dat wil ik niet. Kan ik WMC zonder risico downloaden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

"Als ik Windows Media Center download, overschrijft Windows dan automatisch Windows 7 door Windows 10?"

Nee, sterker nog WMC bestaat in het geheel niet meer onder W10. Je hebt een heel leuk waanidee dat het updaten van een app het hele OS zou veranderen.