Heb ik twee besturingssysteem na een upgrade?

Ik heb een Packard Bell Imedia S1710 PC met windows vista 64-bits en wil een upgrade voeren naar windows 8,

heb ik dan twee besturingssysteem op mijn computer (kan ik de computer weer met vista opstarten)?

11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, het is een upgrade, dat is een vervanging.
Als je nu een losse Windows 8 had gekocht kon het wel (maar die is duurder)
11 jaar geleden
Nee, het vista wordt door Windows 8 overgeschreven en dan zie je er niks meer van Vista. Maar als je de recovery programma gebruikt na problemen kom je uiteindelijk wel eerst op Vista terecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
kan het met backup recovery DVD van vista?