waar kan ik een nieuwe snele laptop kopen zonder windwos 8 ?

Bij mij mycom en zo kan ik niet terecht daar voor ik zoek een nieuwe laptop Maar winwos 8 komt der bij mij niet in

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik wil een laptop met maximaal windwos 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wil je geen Windows 8? Kijk, het is even wennen, maar daarna merk je echt dat het veel beter dan Windows 7 werkt. De ondersteuning van Windows 7 loopt ook al over een paar jaar af, net als met XP nu gebeurd (al zit XP al in de Extended Support, Windows 7 nog nader te bepalen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Keuze genoeg voor Windows 7: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTgSIFiempwZlVqUpWhgYGOiCFyam-mXlKVkBOcUFqsltmTklqUbGSVbWSsYmJGYguS8xRsopWMjY3NAIaAKQMwZSxuVJsbW0tAA

Antwoorden (5)

In een Apple Store.
10 jaar geleden
Bij de Mediamarkt kun je aangeven dat je geen Windows 8 wil en dan zetten ze er Windows 7 voor je op.
Een andere mogelijkheid is om zelf Windows 7 op een kale laptop te zetten, maar dat kost je wel geld en je moet genoeg verstand hebben van computers om dit te installeren.

Als je echt iets tegen Windows hebt is een computer van Apple (Mac-book) een zeer goede optie, zoals mijn voorganger al noemde. Tegenwoordig werkt zo goed als alles ook op een Mac.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op internet staan nog zat win7 laptops.

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:JYwxCoQwEEXv8msLo2EX5gB2W1mKRYjDMhLWMBELJXffEavHfzz-hU0X1kE4LSBklbWgeeS46W4ulGgmhy-PcjLItW1zh5E_8gPZKJnjIGlnLaALvfevm0dIoAn923V2YHAPPOZa6x8

Heb al de goede vinkjes aangeklikt dus alle laptops die daar staan zijn met 7.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb meerdere malen bij Computerland een computer gekocht zonder besturingssysteem. Je kan daar dus opzetten wat je zelf wilt; of dat nu een Linux versie is of Windows 7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zoekt die vindt. Er zijn nog wel een aantal webwinkels te vinden met windows 7 laptops.

Maar je keuze is natuurlijk beperkt. Dan kan je je m.i. beter op de hardware richten, een beetje bijbetalen voor windows 8 en die er thuis afgooien om er vervolgens windows 7 op te zetten.

Controleer dan wel eerst op de website van je fabrikant of er ook windows 7 drivers voor dat type laptop bestaan.

Is dat niet het geval kan je ook nog altijd een alternatief gebruiken zoals een linuxdistro.

Zonde? Ja, inderdaad. Maar dat is nu eenmaal het nadeel: er worden zoveel laptops verkocht en bijna niet een zonder besturingssysteem.