Ik krijg sommige berichtjes niet binnen via whatsapp. Wat kan ik hier aan doen?

Wanneer ik een Appje stuur, staat er soms bij mij dat hij het heeft gelezen maar niks terug heeft gezegd, terwijl hij wel wat terug heeft gestuurd. Ik zie dat berichtje niet in onze chat. Andersom staat er bij hem dat ik zijn berichtje niet heb geopend. Wat kan ik hier aan doen zodat ik alle berichtjes weer krijg ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou WhatsApp opnieuw kunnen installeren. Verder moet je even checken of je mobiel up-to-date is, en blijf WhatsApp steeds updaten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel ! Ik ga het proberen