Nee dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met de computers/telefoons kan je altijd wel wat. Het zou wel kunnen dat je telefoon niet meer onder de garantie valt als je dat nog hebt.

Stap 1. Open de iOS op Android-installatiebestanden op uw desktop of laptop.

Stap 2. Selecteer de map naar iOS te installeren op Android. Meestal programmabestanden voor Windows en applicaties voor de Mac.

Stap 3. Voer het installatieprogramma open iOS op Android.

Stap 4. Sluit uw telefoon of tablet aan op uw computer met een USB-kabel. Hoewel alle compatibele kabels zal werken, raden we het gebruik van de originele kabel.

Stap 5. iOS op Android zal uw apparaat herkennen. Controleer of het model van uw telefoon of tablet wordt weergegeven in het programma. Zo niet, probeer om te updaten naar de nieuwste versie van de software.

Stap 6. Controleer de gewenste opties. Maak een back-up. Geen van uw foto's, video's of andere bestanden worden verwijderd tijdens de installatie van iOS op Android, maar het is beter om een back-up te hebben. U kunt ook kiezen tussen iOS 7 en 8. De nieuwste versie van iOS wordt standaard geïnstalleerd.

Stap 7. Klik op Installeren en wacht tot het programma om iOS te installeren op je Android toestel.

Stap 8. Zodra de installatie klaar is, zal uw apparaat opnieuw op te starten en je bent klaar!

Toegevoegd na 35 seconden:
In de bron staat meer informatie en welk bestand je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
DreamBeam
8 jaar geleden
Hallo , Het ziet er uit als een mooie website , Maar je hebt voor deze manier een bestand nodig die je alleen op de zite kan downloaden , Jammer genoeg als je het wilt downloaden ben je verplicht om je op te geven voor een abbonoment waar je niks aan hebt voor minimaal 24 euro. Dus dat betekend dat ik hier niet echt iets aan heb. Sorry , maar wel bedankt voor je reactie ! Gr. DreamBeam
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo lovekonijntjes, Dit is een site die nep is.
Ze willen jou laten betalen voor iets wat eigenlijk onmogelijk is. Het is niet mogelijk om IOS op een android telefoon te laten draaien!
Dat kan niet nee want ios is niet UNIX based zoals android

(let niet op die youtube filmpjes die uitleggen hoe t moed want dat zijn gwn roms (dus de afbeeldinge van hoe alles er uit ziet veranderd dan naar ios achtigen stijl maar je hebt dan gwn nog android)...)