Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Batterij icon van taakbalk onder en in het midden van de taakbalk, hoe weer te herstellen?

Zoals jullie op deze afbeeldingen kunnen zien:
https://gyazo.com/1bea8613d14a078809e8a7785daa4f18 staat het batterij icon in het midden en in een soort tweede rij. Ik heb al meerde malen geprobeerd het weg te halen door te slepen of om met de taakbalk eigenschappen iets aan te passen... Zonder succes helaas

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je een bepaalde software die dit doet? Bijvoorbeeld een energy saver ofzo?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, ik heb denk ik iets gedaan met het slepen, voor de rest heb ik geen programma's waardoor dit (denk ik) komt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
klik met jou linkerkant van de muis op het icoon . en sleep het icoon waar je hem hebben wilt .
Reddie
6 jaar geleden
Ik denk dat je (per ongeluk) de bovenrand van de taakbalk omhoog gesleept hebt.
Dat heeft tot gevolg dat je nu een taakbalk van twee "regels" hebt, waarbij de batterij op de tweede regel terecht is gekomen.
Probeer de bovenkant van de taakbalk met de linker muis weer naar beneden te trekken.
Misschien moet je dan wel een en ander herschikken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Naar de balk gaan, rechtermuisknop , dan kijken of taakbalk vergrendeld is.
Zo niet, dan de muis net op de bovenrand zetten en naar beneden trekken. Daarna rechtermuisknop en 'taakbalk vastzetten"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding