Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb lycamobile maar ik kan niet gebeld worden ook staat er alleen noodoproepen maar ik heb gwn 4 punten netwerk wat noet ik eoen ik heb een s6?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat moet ik doen in plaats van wat noet ik eoen sorry typfoutje

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
21.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt even kijken of je het juiste netwerk hebt gekozen. Hier staat een handleiding: https://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s6-edge/basisfuncties/netwerk/kies-een-netwerk En heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart?

En anders zou ik zou gewoon de helpdesk bellen. Ze kunnen vast zien als er iets niet goed is met je abonnement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat je 4 streepjes bereik heb komt omdat de telefoon altijd verbinding gaat maken met het beste netwerk als het niet mogelijk om verbinding te maken met eigen ca voorkeurs netwerk.
Zelfs zonder sim is het mogelijk om nood oproepen te doen.

Probeer een andere sim in het toestel te plaatsen, en als het toestel simlock vrij is mag het zelfs van een andere provider zijn.

Of plaats de simkaart in een ander toestel kijk of er dan verbinding komt.

Zelfde probleem gehad met Hollands Nieuwe lag niet aan provider maar aan toestel
Heb ander toestel gehad geen problemen meer
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding