Op mijn beeldscherm van mijn Acer-computer knippert er een strook, maar alleen als het fullscreen is. Wat moet ik doen?

Ik heb een nieuwe laptop, maar sinds kort knippert er ongeveer 1/4e van mijn beeldscherm als ik een venster op fullscreen weergeef. Ook bij bijvoorbeeld YouTube filmpjes of games op fullschreen. Wat moet ik doen? Ik heb niks geks gedaan, hij is net nieuw. Ik heb ook alleen maar betrouwbare dingen geïnstalleerd, zoals Chrome en Dropbox.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
mooie profiel foto

Het beste antwoord

Als je garantie hebt opsturen, mag ik misschien weten welke videokaart je hebt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn videokaart is Intel HD Graphics. Voor meer informatie over mijn laptop kan je vinden op:
http://tweakers.net/pricewatch/472637/acer-aspire-e5-573-342p/specificaties/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Garantie?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik val nog onder de garantie, ik heb hem besteld op zaterdag 26 december via www.mediamarkt.nl en hij is bezorgt op maandag 28 december. Hij was €500,-.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar ik zou als ik jou was toch eerst even proberen hoe hij werkt met een LiveCD om uit te sluiten dat het een probleem met het besturingssysteem is. Je kunt een versie van Windows of Linux opstarten vanaf CD, en als je noteboook dan hetzelfde reageert is het waarschijnlijk een hardwareprobleem. Als het systeem (en met name het scherm en grafische kaart) daarentegen goed werkt onder UBCD4Win of Knoppix, dan is je installatie op de een of andere manier corrupt geraakt en heeft opsturen weinig zin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat lijkt mij een heel gedoe. Is het dan beter om naar de Mediamarkt te gaan en te kijken of zij er iets aan kunnen doen? Ikzelf ben niet zo technisch...