waarom kan ik geen volledigscherm(internet) meer op mijn tv van youtube krijgen ???

Tot voor kort geleden kon dat gewoon, mijn tv is van 2014

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe bekijk je YouTube op je TV? Heb je bijvoorbeeld een laptop via een kabel aangesloten op je TV, of heb je een 'smart' tv die er YouTube op heeft staan?

Antwoorden (1)

Er is te weinig informatie om heel specifiek te kunnen antwoorden, maar het is aannemelijk dat de firmware van je (smart)tv geüpdatet moet worden. Heb je een Samsung SmartTV: zie dan bronlink, anders moet je zelf even Googelen.