waarom kan ik niet meer met epson stylus sx420w niet meer scannen?

hallo, ik kan niet meer scannen met mijn printer. hij geeft steeds de foutmelding w61 aan. hoe kan ik dit oplossen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.fixya.com/support/t7585839-am_getting_w61_error_epson_printer_when
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke dankjewel maar kan epson event manager niet vinden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die kun je toch gewoon even installeren van de supportsite:
http://www.epson.nl/nl/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/support/3839, zie onderaan de pagina.

Het beste antwoord

- als de printer met een usb kabel verbonden is met de computer, trek deze kabel tijdelijk uit, zet de printer uit en terug aan en kijk of de fout nog voorkomt. Indien ja, neem dan contact op met de fabrikant van de printer.

- als de printer via een draadloze netwerkverbinding contact maakt, stel dan de printer eens helemaal terug in naar fabrieksinstellingen en stel daarna de draadloze netwerkverbinding weer in met behulp van het menu op de printer (dit staat als het goed is in de handleiding). Als dit weer faalt met fout W-61, neem dan ook contact op met de fabrikant van de printer.