Werk Windows 7 goed op Intel Core i7-6700K ?

https://tweakers.net/nieuws/114535/microsoft-verlengt-ondersteuning-windows-7-en-81-met-skylake-opnieuw.html

Werkt het dan tot 17 juli 2018 of 14 januari 2020

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja, werkt prima en ook veel langer dan 2020, dat is enkel de ondersteuningsdatum. Windows XP draait ook nog steeds ook al wordt deze niet meer ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ondersteuning heb je wel nodig
voor veilig te blijven werken ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat wel, daarom is het ook de vraag waarom je niet direct W10 gaat. Uiteindelijk moet je daar toch heen.