Windows 10: "Systeeminstellingen gewijzigd". Wat heeft dit te betekenen?

Vandaag opende ik mijn laptop met Windows 10 om een Word-document aan te maken. Ik liet het met rust om te eten en toen ik terugkwam zag ik het volgende dialoogvenster:

"Systeeminstellingen gewijzigd

Uw hardware-instellingen zijn gewijzigd. Start uw computer opnieuw op om de instellingen in te laten gaan."

Wat heeft dit nu te betekenen? Ik heb een snelle scan uitgevoerd met Windows Defender en er zijn geen dreigingen gedetecteert op de pc...

Screenshot: http://i.imgur.com/G0F8YFF.png?1

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vermoedelijk heeft W10 een automatische update uitgevoerd en waarschijnlijk de driver van de grafische kaart vernieuwd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleem, alleen krijg ik dezelfde melding iedere keer als ik opstart. Ook kreeg ik bij de eerste keer een bluescreen. Met de code: CRITICAL_STRUCTURE_CORUPTION.

Antwoorden (1)

Windows 10 is nog vrij nieuw. Windows is er vast achter gekomen dat er betere instellingen gesteld kunnen worden voor jouwn hardware. Er moet dan ook nog veel getest worden met windows 10. Dus waarschijnlijk is je compueter alleen aangepast aan je hardware. Geen probleem alleen een verbetering.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas, dit is serieuzer. Ik heb ook last van dit probleem. Het komt nu al twee weken binnen als mededeling. Het opnieuw opstarten van de computer heeft geen resultaat.
Groet: Ben.