In welke folder moet je de DirectX End-User Runtimes (June 2010) ontpakken? Of is iedere temp. folder goed?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het schijnt problemen te geven als je het niet in de goede folder installeert. Maar is de eerste folder dioe wordt gevraagd alleen maar de tijdelijke folder voor het ontpakken zelf? Please, alleen antwoord als je het zeker weet (Ik heb gisteren W7 weer helemaal opnieuw moeten installeren, en ben daar een beetje beu van)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat een onzin, DirectX runtimes komen altijd met een installer. Als je denkt dat je ze van een andere PC kan kopieren dan krijg je inderdaad problemen.

Het is gratis bij microsoft te krijgen:
http://www.microsoft.com/downloads/en/resultsForProduct.aspx?displaylang=en&productID=9C954C37-1ED1-4846-8A7D-85FC422D1388

Elke andere vage methode met folders wat je nu aan het verzinnen bent is onzin. Het maakt niet uit waarvan je de installer installeert: C:\Mapje, Bureaublad, CD-ROM, Netwerk, Temporary Internet Files.