Kan Windows 7 enterprise nooit een Windows 10 update, of moet dat alleen even wachten?

aangezien Windows 10 geïnstalleerd kan worden op een Windows 8/8.1/7 computer wilde ik dat doen. Maar ik heb Windows 7 Enterprise. en overal waar ik kijk zie ik staat 'Uitgesloten voor deze update zijn: windows Enterprise, Wind...' of (en ik quote) 'Als u beschikt over de editie Windows 7 Enterprise, komt deze pc niet in aanmerking voor de gratis upgrade naar Windows 10.' nu vroeg ik me af, is dit voor altijd het geval, of is die update nog niet klaar?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gok dat dat altijd zo zal blijven. De aanbieding is er een naar consumenten. Naar bedrijven toe zal MS andere aanbiedingen doen. Ook zullen bedrijven waarschijnlijk niet voor een upgrade maar een fresh install kiezen. Hoe kom je aan een Enterprise editie, dat is natuurlijk de vraag. Niet zoals "het hoort" waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat:
Laat ik beginnen met een compliment: je zegt vaak zinnige dingen, naar mijn idee.
Maar je aanname dat dit niet is zoals het hoort vind ik uit de lucht gegrepen, eerlijk gezegd. Als student en later docent aan de universiteit heb ik steeds voor een habbekrats Professional en Enterprise producten kunnen kopen. Daarnaast zijn er legio bedrijven die het personeel computers ter beschikking stellen met Enterprise editions.

Antwoorden (1)

Nee, er komt geen gratis update voor de Enterprise versie. Enterprise wordt alleen gebruikt in bedrijven en Microsoft vindt dat die maar moeten betalen.
Je kunt op internet handleidingen vinden om te downgraden naar een andere versie. Ik denk dat dit niet illegaal is, maar wel een heel gedoe.
escape