Hoe kan ik muziek toevoegen op itunes en direct in een mapje zetten onder de juiste naam?

Ik heb itunes op mijn pc staan en ik wil telkens ik naar een liedje luister dat ik gedownload heb dat dan ook meteen opslaan in een map.
Kan dat onmiddellijk in een map komen met de naam van die artiest?
Dus elke keer in een ander mapje met de juiste naam?
Als ik dat nu doe komen al die liedjes samen in een map unknown artist.

Wat is het verschil tussen de map itunes music en itunes media?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

iTunes Music staat al je muziek die in je muziekbibliotheek staan.

In iTunes Media vindt je al het overige, denk hierbij aan Apps, video's, etc.