als ik pc (windows10) s avonds in slaapstand zet, blijkt ie s morgens (vaak) toch wee aan te staan; hoe dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
dan is er iets wat je pc weer activeert. Een bepaald programma, of de wifi ontvanger of zo

Antwoorden (1)

U kunt proberen de 'hibernate' optie toe te voegen aan de uitschakel-opties. Hibernate zorgt dat de huidige status van uw pc bewaard blijft tot de volgende opstart, maar de pc wordt wel echt afgesloten (en kan dus onmogelijk weer vanzelf opstarten).