windows10 ik ben in mijn verkenner de bibliotheken kwijt, moet ik die nu opnieuw instellen?

ik vind deze niet meer als ik verkenner druk

Toegevoegd na 14 uur:
Simon dank!
nu moet je me nog even uitleggen hoe ik deze weer meer bovenaan in de lijst kan zetten.

Toegevoegd na 15 uur:
ik heb het over de linkerkolom
vroeger stond bureaublad bovenaan, dan kwamen de bibliotheken en dan de mappen (een hele reeks bij mij)
nu staan de biblotheken onderaan, die wil ik weer meer naar boven.

Toegevoegd na 16 uur:
omhoog slepen werkt niet, dan komt alles in bestaande mappen terecht

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.6K
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik vroeg me af wat je met 'biblioteken' bedoelde. Ik heb even gekeken in mijn Verkenner (Windows 7), en verdraaid, daar blijken ook bibliotheken te staan! Is me nooit opgevallen!
SimonV
8 jaar geleden
Wat bedoel je met "bovenaan in de lijst"? Als je uitgaat van deze afbeelding:
http://wind8apps.com/enable-libraries-windows-10-file-explorer/
SimonV
8 jaar geleden
In eerste instantie zou ik aan "naar boven verslepen met de muis" denken...

Het beste antwoord

Standaard staan bibliotheken uitgeschakeld in Windows 10.

Je kunt ze zo inschakelen:
• Open verkenner
• Ga naar deze computer
• Klik aan de linkerkant op een lege plek met de rechtermuisknop
• Vink Bibliotheken aan

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb zitten zoeken, maar het is volgens Microsoft niet mogelijk de bibliotheken naar boven te verplaatsen.
SimonV