windows10 hoe kan ik mijn google chrome weer standaard maken ipv de nieuwe bijgeleverde browser?

of is het toch verstandig om over te gaan op die nieuwe (edge)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Uw standaard 'apps' zijn aan te passen via instellingen > systeem > standaard apps. Hier kunt u ook andere apps standaard maken, zoals bijvoorbeeld Outlook voor emails.

Of u Chrome of Edge gebruikt is aan u, wat u zelf het fijnst vindt. Voor simpel internetten neemt Microsoft Edge minder RAM in beslag en wordt er minder batterij gebruikt. Toch is Google Chrome stabieler, Edge beschikt immers nog over kinderziektes.