Windows update doet het niet meer, hij download niet. Hoe los ik dit op?

Als ik windows update open dan krijg ik 137 updates beschikbaar.
maar als ik wil updaten dan doet hij niets

hij doet alsof hij iets doet. maar hij download of installeert helemaal 0,0.

hoe los ik dit op dat hij wel weer update?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Je zult gewoon moeten wachten. Het lijkt alsof er niks gebeurt maar op het moment dat er WEL wat gebeurt zul je zien dat het snel gaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb services gerestart die ook met windows update service te maken had. En ik heb troubleshooter gebruikt. maar ik zal eens een tijd wachten.
want hij zegt constant 0kb in totaal 0% voltooid
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij veel updates is dat normaal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
we zullen zien. ik heb hem nu al 10 minuten aanstaan en nog 0 % maar ik laat hem zo staan. kijken wat er gebeurd
Cryofiel
8 jaar geleden
Zie je wel Internetverkeer?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan bij zoveel updates enkele uren duren voordat je vooruitgang ziet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is echt een ramp bij MS. Als je op een update moet wachten is het echt dat... wachten. Maakt niet uit hoe snel je PC of internet zijn.
Microsoft heeft een probleemoplosser waarmee je dit probleem op kunt lossen. Download het hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2700567
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik vermoed ook de de komst van windows 10 (vandaag 29 juli 2015) er ook iets mee te maken heeft ?
Het zal smoordruk zijn op de servers
Ga je ook upgraden naar windows 10 ?
dan is het misschien handiger om dat gelijk maar te doen.
Dan kun je dit overslaan denk ik.
capthavoc