Komt er in windows 8 een functie voor meerdere accounts?

In windows 8 consumer preview vind ik nergens de mogelijkheid om met meerdere accounts te werken. Komt deze? Is er misschien al een?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die zit er wel, ik heb zelf ook windows 8 op mijn laptop staan.

Roep de rechter zijbalk op door je muis naar de rechter onderhoek te bewegen.

Klik op Settings

Klik dan op Change PC Settings (rechtsonder)

Klik dan op users (linksboven)

Scroll dan in de rechterbalk helemaal naar beneden en klik op de onderste optie bij het plusje: Add A User.

De gebruiker moet wel een Hotmail/ Windows Live account/ MSN account hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vooralsnog is alleen bekend dat er geen multiple account optie zit, dus moet elk familielid een eigen Win8 exemplaar hebben. Misschien dat ze er ooit aan gaan werken, want dit verkoopt natuurlijk nooit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Win8 gaat prima verkopen, zelfs als ze geen los pakket verkopen is het straks nog steeds het meest verkochte OS vanwege de OEM-PC's en laptops die er standaard mee worden uitgerust.