Hoe kan je een MacBook formatteren?

Ik heb al geprobeerd opnieuw mac os x te installeren met c ingedrukt houden ed maar dan staan alle oude bestanden er nog op! (die ik er dus af wil hebben)

Toegevoegd na 11 minuten:
het gaat om mac os x 10.6.3. Het probleem is dat als ik de dvd erin doe, dat er nergens staat iets van restore en installeer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan heel makkelijk.
Even op clean install zoeken in Mac /Apple help of op Google.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een schone installatie kost enige tijd, maar als u reeds diverse andere methoden hebt
geprobeerd die geen resultaat hebben opgeleverd, kan het de beste oplossing zijn. 1 Start uw computer op vanaf de Installatie schijf
2 Open het programma Mac installatie.
3 Klik op de knop 'Opties' in het venster 'Kies doelschijf' van Mac OS installatie.
4 Klik in het vak 'Voer schone installatie uit' om deze optie te selecteren en klik op 'OK'.
5 Volg de instructies op het scherm om de installatie uit te voeren.