Kan ik terug naar windows 8 na het installeren van windows 10?

Ik heb er voor gekozen om Windows 10 te reserveren. maar voor het geval dat ik Windows 10 niet goed vind wil ik terug naar mijn oude Windows 8.1.
mijn vraag is dus is dit mogelijk? zo ja, hoe doen?

alvast bedankt! :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is wel mogelijk, maar ik vermoed dat je wel rekening moet houden met en tijdslimiet. ik kan me voorstellen dat je in de toekomst wel met windows 8.1 of 7 mag beginnen te installeren en daar de originele key voor kunt gebruiken. maar eerlijk gezegd microsoft is er behoorlijk gebrand om iedereen op windows 10 te krijgen EN te houden, dat als er eenmaal na een maand niet teruggaat dat ze een herinstallatie met windows 8.1 of 7 wel goedkeuren maar niet activeren (misschien) Als ik hun was zou ik het zo aanpakken, of dat niet meer automatisch gaat, dus zul je moeten bellen of iets dergelijks. met een of ander moeilijk te doorlopen key menu dat de meesten het maar doodeng vinden en er niet aan beginnen. Maar goed als je nu windows 8.1 hebt zal je zeker meer tevreden zijn over windows 10 is mijn voorspelling. als je windows 7 had was ik wat minder "enthousiast" geweest. Persoonlijk vind ik windows 8 een ramp t.o.v windows 7 8.1 is al wat beter Hopelijk is 10 niets meer dan een terugkeer van de windows 7 start menu en de metro tiles wat minder aanwezig of zelf uit te schakelen.(waarop ik wel hoop)

Bronnen:
http://www.howtogeek.com/186775/how-to-dow...

Als je gereserveerd hebt betekent niet dat je perse windows 10 moet installeren. De datum dat windows 10 volledig uitkomt word je jouw toesteming gevraagd om windows 10 te installeren en als je wilt kan je weigeren om te installeren.

ik zou een back-up maken van je computer terwijl Windows 8 er op staat en er na Windows 10 installeren, mocht Windows 10 toch niks zijn dan kun je Windows 8 weer installeren door middel van je back-up.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100