ben dvd station-schijf kwijt op de c waar de schijven staan, waar kan ik dit vinden en hoe moet ik dit instellen ?

Samsung DVD MultyPlayer hiervan zie ik het station /schijf niet meer sinds vanmorgen????wat te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt proberen opnieuw op te starten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan hem evt ook even loskoppelen en dan weer aansluiten(pc wel uit)
als het goed is vind windows hem dan als nieuwe hardware.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik toch proberen om even de kast open te maken en de ide of ata kabel en de stroom stekker eruit te halen.
Dan alles weer aansluiten en windows opstarten,windows moet hem dan vinden als nieuwe hardware!
Ik heb zelf zo'n soortgelijk probleem gehad,waar het door komt??
Een pc blijft een toverdoos.
je kan ook naar aparatenbeheer gaan en daar op nieuw laten zoeken naar hardware
t kan natuurlijk ook zijn dat je dvd speler defect is
succses