ik ben me windows 8.1 cd kwijt geraakt hoe kan ik me windows nu opnieuw instaleren? (heb de key nog)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-product-key-only

Antwoorden (3)

Deze iso downloaden en op dvd branden (dus isobrander gebruiken) niet zomaar op dvd branden
en tijdens de setup je serie nummer gebruiken
let op dat je de juiste versie 8, passend bij je serie nummer installeert

op zich ben ik wel verbaasd dat er op je pc geen herstelpartitie zit ?
of had je een upgrade dvd gekocht ?
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op zich ben ik wel verbaasd dat er op je pc geen herstelpartitie zit ? Zelfbouw.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Andere mogelijkheid is dat de vrager idd de DVD niet kwijt is maar deze nooit gekregen heeft en het idee heeft dat het nog steeds zoals vroeger gaat.
Via http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/upgrade-product-key-only

Hier kies je voor Windows 8 of Windows 8.1 (Let op: als je productcode hebt gekocht met Windows 8 dan kan je geen Windows 8.1 downloaden)
En via de installer kan je een usb maken of direct installeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eerst te herstellen. Druk op de afsluitknop en houd 'shift' ingedrukt. Nu komt er een blauw scherm met diverse opties. Kies hier voor de optie 'herstellen' of 'veilige modus'. Soms wil het helpen jouw PC op te starten in veilige modus en alle geïnstalleerde programma's, behoudens Windows eraf te smijten en even je PC flink op te ruimen.

Mocht dit niet werken, kun je met jouw productsleutel gewoon contact opnemen met Microsoft en dan kunnen ze jou verder helpen aan de juiste versie.