Hoe kan ik voorkomen dat mijn monitor op standby gaat bij het bekijken van video's ?

Ik heb mijn windows 7 zo ingesteld dat mijn monitor op zwart gaat als ik 15 minuten niks doe.
Maar als ik een film bekijk, heb ik geen zin om elk kwartier aan m'n muis te moeten schudden, om weer wat te zien.
Is daar een oplossing voor ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Ligt eraan welke media player je gebruikt. Bij wmp kan je dit gewoon instellen bij instellingen. Bij vlc geloof ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kunt bij instellingen van de monitor instellen dat hij nooit op standby gaat
of de tijd verlengen naar bijvoorbeeld 1 of 2 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alles instellen met je rechtermuisknop indrukken op het bureaublad. Je krijgt een vergelijkbaar scherm en kan daar alles instellen. Bijvoorbeeld " nooit in stand-by modes"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar energie beheer, en daar zie je automatisch 3 schema's.

Je zou ''hoge prestaties'' kunnen aanklikken, maar ook apart instellen dat je beeldscherm ''niet'' in slaapstand mag gaan ( of voor bepaalde tijd).

Zie je allemaal bij dat schermpje;)