Dat kan als je het touwtje van de lader eraf kan halen. Als dat kan werkt het net als een fotocamera
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gek, ik krijg alleen de DCIM folder te zien, geen memo's!
Via iFunbox kun je via de PC het ruwe filesysteem zien van je iPhone, navigeer naar '/private/var/mobile/Media/Recordings/', of klik op het voicememo icoon in ifunbox classic, en hierin staan al je voice memo's selecteer deze allemaal en klik met rechtermuis op 'copy to PC'