Ik heb Winzip 19 (standaard) gekocht. Hoe krijg ik dit programma geinstalleerd?

Mijn besturingsprogramma's zijn verouderd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Normaal kun je Winzip installeren door het programma setup.exe te starten. Maar ik heb geen idee wat je bedoeld met "verouderde besturingsprogramma's"

Slaat dat op een verouderde windows, dan kan het zijn dat winzip in het geheel niet te installeren is.
Slaat het op verouderde drivers, b.v. voor een videokaart dan zal dat geen invloed hebben. Winzip gebruikt geen drivers.
Je besturingsprogramma is je besturingssysteem, Winzip 19 vereist Minimaal Windows XP en IE 8. Als je van 1 van beide een oudere versie hebt draaien zal het programma niet installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Huh? Heeft Winzip IE nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wist ik ook niet maar het staat wel bij de system requirements
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je pc op een versie ouder dan XP draait, dan vraag ik me af of je de pc in een antiekzaak gekocht hebt?
Cryofiel
9 jaar geleden
Verbazend dat IE nodig is. Maar als het bij de systeemeisen staat, zal het wel nodig zijn.