IK heb windows 8.1 gekocht en vul de productcode in maar dan komt er geen internet verbinding wat nu ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
probeer als je draadloos bent even via netwerkkabel dat te doen
als je windows 8.1 voor een wat ouder pc hebt gekocht kan het zijn dat je wireless nog niet werkt (de driver ?) je wachtwoord ?
maar meestal werkt de bedrade netwerk kaart wel zonder problemen
?
ronron1212
9 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je de code van de modum ingeven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De tijd en datum goed zetten kan soms ook wel helpen als die niet goed staan

Antwoorden (2)

Dit had ik ook, op het icoontje rechtonder stond een computer met een rood kruis op. Je moet je computer helemaal terug op fabriekinstellingen zetten en terug alles installeren met behulp van je cd/disc die je hebt meegekregen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar bij mij is er wl internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk de driver van je netwerkkaart die niet of niet juist is geïnstalleerd. Kijk wat voor netwerkkaart er in je computer zit en zoek de juiste op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom dat laatste?
je kan ook Drivermax op usb zetten en dan installeren dan ziet hij de drivers van de LAN-dapter of wifi adapter