Wat zijn "iSCSI fabrics"? En dan met name: wat zijn fabrics in dezen?

In deze tekst:
"The Fibre Channel and iSCSI fabrics include one or more Internet Storage Name Service (iSNS) servers to provide discoverability and partitioning of resources. When a host or device is powered on, it logs on to the fabric and is assigned a unique fabric address. Also, when a host or device communicates with another device, it establishes a connection to that device before transmitting data. The switch then routes the packets in the fabric. "

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

De fabrics in deze context zijn de switches zoals Fibrechannel switches, hiermee knoop je meerdere NAS stations en of tapestreamers voor een tapelibrary aan elkaar.