Als ik Norton Internet security voor de Mac koop, Hebben alle gebruikers op die Mac dan de Norton Internet security?

Als ik Norton zou kopen op de Mac, hebben alle gebruikers op mijn mac ( 3 gebruikers ) Dan Norton???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, alle gebruikers zijn in ieder geval beschermd door Norton Internet Security. Na installatie vanuit een sudo (administrator) account wordt NIS uitgevoerd in de kernel base van Mac. Misschien dat de interface bij andere gebruikers niet te zien is maar hij draait wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als ik Norton Internet Security op de website van norton koop,
En installeer, hebben alle gebruikers de beveiliging?
Maar, alleen de beheerder kan Norton bijwerken/scannen?

Andere antwoorden (1)

Normaal gezien wel, maar als je het hebt over meerdere accounts op de computer dan hangt het af van het programma, als je kan inloggen op een site en het daarvan downloaden omdat je het voor die account hebt tegoevoegd, dan wel. Best nog even nakijken