Ik heb net windows 8 Preview gedownload. Het is een punt exe bestand. Hoe installeren en windows 7 behouden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Windows 8 (Preview) kan helaas niet als dualboot worden gebruikt, wat betekend dat je deze NIET naast je Windows 7 kan gebruiken. Dit staat btw ook duidelijk op de download pagina van Microsoft. Mijn advies: Als je Windows 8 wilt proeven, gebruik een virtual machine (bv vmware) hier kan hij wel op, en ben je het zat? Dan delete je hem gewoon. Toegevoegd na 2 uur: Hiervoor moet je wel het iso bestand hebben, die is op de volgende link te vinden http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/iso

het kan zeker weten van wel, kijk maar op deze site: windows8news.com/2012/02/29/install-windows-8-consumer-preview/ Vraag me nie hoe het precies moet. Volgens mij, als je het gewoon installeerd op ewn 2e harddisk heb je windows 7+8 op pc en als je hem dan opstart vraagt ie welk besturringssysteem hij moet opstarten, dit was ook zo bij ons, we hadden vista op C schijf en we hadden windows 7 op D schijf. Beide manieren kunnen dus Toegevoegd na 7 minuten: srry verkeerde link, bovenstaande is voor virtualbox. Degene die ik nu geef is goed: windows8beta.com/2012/03/how-to-dual-boot-windows-8-consumer-preview-with-windows-7 als je kunt zien staay er dual boot. P.S je hebt nu al drie manieren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100