Hoe word je administrator bij Windows?

Het is me nog niet gelukt of heb je daar een diploma o.i.d. voor nodig.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik doe alles met XP Home Edition.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Vrij simpel. Klik in het configuratiescherm op gebruikersaccounts. In het scherm dat zich opent kan je je accounttype wijzigen in administrator
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt niet als je account geen admin rechten heeft.
Als je geen admin rechten hebt en het wachtwoord niet weet van de administrator heb je de hirensboot CD nodig om je account admin te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het antwoord klopt niet maar ik moet natuurlijk aan mijn punten denken.
Schoorsteen en roken.