Welke proccesor is sneller amd e of Intel celeron?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
janprokles
9 jaar geleden
dit heeft te maken met het aantal gigahertz (Ghz) van de processor. staat meestal erbij aangegeven. meestal met een standaard (bijvoorbeeld 2.5 Ghz) en de oogste snelheid wat de processor kan halen (3.1 Ghz).
een AMD word vaak gebruikt in gaming computer (intel ook) maar intel zit vaker in pc's wat voor kantoor gebruik is. als je een gaming laptop of dekstop wil. kun je het best ook kijken naar een NVIDIA grafische kaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jonge jonge houdt het dan nooit op? -Gigahertzen MAG JE NOOIT NOOIT NOOIT naar kijken. Kijk gewoon -naar de prestaties in een benchmark.
-De opmerking over wat in een game-pc zit en wat in een game/ kantoorpc zit raakt echt kant noch wal. Wat in een kantoorpc zit wordt voornamelijk bepaald door bedrijven als Dell en HP, die hebben hele lucratieve deals met Intel, ondanks dat AMD in dat segment eigenlijk zou moeten winnen vanwege de lagere prijs. Intel doet het beter in gaming, vanwege de hogere benchmarkscores met gelijke dedicated GPU. Maar afgezien daarvan, wat wilde je er überhaupt mee zeggen?
-AMD maakt net zulke goede kaarten als Nvidia. Vaak voor een leukere prijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@turk5711 Misschien kan je laten weten wat je voor apparaat wil, waar je uit kan kiezen, of in iedergeval de exacte CPU's opgeven. Wat is sneller een BMW of een Audi is net zo'n onbeantwoordbare vraag nu.

Antwoorden (1)

Al de processoren op de pagina die in mijn bron staat. Je kunt deze ook nog filteren links in de kantlijn op onder andere: merk, prijs, socket, snelheid en nog veel meer.