wpcap.dll ontbreekt, wat moet ik doen?

Ik kan bepaalde programma's nu niet meer openen. Ik heb ook gehoord dat het een virus kan zijn, wat moet ik doen om het te herstellen?

(Ik gebruik Windows 7)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn meerdere mogelijkheden. Je hebt het bestandje per ongeluk gedeleted ( kijk even in de prullebak of hij daar niet inzit).
Als dit probleem zich nog niet zo lang voordoet kan je met systeem herstel je systeem een paar dagen terug zetten waardoor het bestandje weer netjes terug komt.
Mocht dit niet lukken , dan kan je het programma winpcap installeren. Dit is een programmaatje dat door veel andere programma's gebruikt wordt. Het belangrijkste onderdeel hiervan is het voor jouw missende bestandje wpcap.dll