Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan mijn systeem niet meer herstellen, hoe kan ik in orde maken?

windows klapt er telkens uit nu. ik probeer terug te gaan naar een systeemherstelpunt maar welke ik ook neem, iedere keer - na erg lang wachten - krijg ik boodschap dat het systeemherstel niet geslaagd is en de oude instellingen niet hersteld zijn. ik heb de virusscanner dan niet aan staan.

Toegevoegd na 35 minuten:
dus starten in veilige modus zorgt ervoor dat systeemherstel wel mogelijk is? dus je hoeft niet voortaan altijd in veilige modus op te starten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
539
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Start hem op in veilige modus en doe dan systeem herstel. ik heb het zelfde probleem maar zo ontwijk je het probleem (bij het opnieuw opstarten f8 indrukken)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag me af waarom je systeemherstel wilde toepassen in de eerste plaats.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hiren's boot CD is dé tool om dit soort problemen op te lossen. Deze cd geeft alle mogelijke tools om je Windows weer aan de praat te krijgen. Niet zozeer bedoeld om systeemherstel te laten werken, maar meer om het onderliggende probleem ( de reden dat je systeemherstel wilt gebruiken) op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding