Ik heb twee monitoren voor mijn pc maar een van de kabel ingangen registreert één monitor niet, hoe zorg ik ervoor dat die ene ingang wel registreert?

Pc: Medion (ik weet niet precies welke) & Videokaart: NVIDIA GeForce GT 630 of 640.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

1. U kunt Beeldscherminstellingen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen, klik op Persoonlijke instellingen en klik vervolgens op Beeldscherminstellingen.

2.Selecteer op het tabblad Beeldscherm het genummerde pictogram dat staat voor het extra beeldscherm dat u hebt aangesloten.

Als u maar één extra beeldscherm hebt aangesloten op de computer, wordt het pictogram geïdentificeerd door het getal 2.

3.Schakel het selectievakje Het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden in en klik op OK.

4.Als u wordt gevraagd of u de huidige instellingen wilt behouden, klikt u op Ja.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is als er WEL twee beeldschermen worden geregistreerd. Nu nog een keer de vraag lezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij moet een beeldscherm altijd geregistreerd worden als hij is aangesloten, daarna is het alleen een kwestie van het beeldscherm activeren en het bureaublad uitbreiden.
En dat doe je op de manier die ik hierboven aangaf, in enkele gevallen moet het via de grafische instellingen van de software van de grafische kaart. vaak een icoontje naast de tijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij moet een beeldscherm altijd geregistreerd worden als hij is aangesloten Maar als dat dus NIET gebeurt heeft het BIJZONDER weinig zin om uit te leggen wat iemand moet doen al zou het wel gebeurd zijn. Mijn auto start niet, hoe rijdt ik toch weg van de parkeerplaats? Jij: Zet de auto in de versnelling laat de koppeling rustig los en druk het gas in.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar er zijn natuurlijk zat mogelijkheden waarom een monitor niet herkend wordt. Mointor kapot, kabel kapot, videouitgangen zijn niet actief.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kom, geef toe. Zonder verdere uitleg van de vs is er een heel goede mogelijkheid dat het inderdaad deze softwarematige instelling betreft. De vs kan denken dat het scherm niet geregistreerd wordt omdat het beeld uitblijft. +