Ik heb twee monitoren voor mijn pc maar een van de kabel ingangen registreert één monitor niet, hoe zorg ik ervoor dat die ene ingang wel registreert?

Pc: Medion (ik weet niet precies welke) & Videokaart: NVIDIA GeForce GT 630 of 640.

Weet jij het antwoord?

/2500

1. U kunt Beeldscherminstellingen als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen, klik op Persoonlijke instellingen en klik vervolgens op Beeldscherminstellingen. 2.Selecteer op het tabblad Beeldscherm het genummerde pictogram dat staat voor het extra beeldscherm dat u hebt aangesloten. Als u maar één extra beeldscherm hebt aangesloten op de computer, wordt het pictogram geïdentificeerd door het getal 2. 3.Schakel het selectievakje Het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden in en klik op OK. 4.Als u wordt gevraagd of u de huidige instellingen wilt behouden, klikt u op Ja.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100