Kan je een onvolledige backup terugzetten bij Windows 7?

Ik ben voor de eerste keer een backup aan het maken maar dit gaat heel sloom. Ik kan de backup stop zetten, maar kan ik deze onvolledige backup dan ook weer terugzetten (als ik Windows 7 opnieuw geïnstalleerd heb) zonder een melding te krijgen dat de backup onvolledig is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Als je een onvolledige backup hebt, zal Windows 7 je altijd vertellen dat de backup onvolledig is.
Een eerste backup duurt altijd een aardige tijd. Als je vindt dat het te lang duurt om er op te wachten, kan je het beste het backuppen gewoon zijn gang laten gaan, de computer aan laten staan en zelf even wat anders gaan doen. Als je een uur of drie later weer kijkt hoe het er voor staat is de backup meestal wel klaar en kan je gewoon verder gaan met opnieuw installeren.
Weet wel zeker wat je doet. Als je backup niet volledig is en je installeert Windows 7 opnieuw, dan ben je al je oude gegevens kwijt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goed te weten, aanvullend: wat kun je het best doen een gewone backup of een systeembackup?