In Outlook.com kan dit met Beheren > Verwijderde contactpersonen terugzetten.

Schakel in het venster Verwijderde items herstellen het selectievakje in van de contactpersonen die u wilt herstellen.
Selecteer bovenaan het venster Herstellen en selecteer vervolgens OK.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit vond ik ook nog:

Een verwijderde contactpersoon in Outlook herstellen
Van toepassing op: Outlook 2016 Outlook 2013 Outlook 2010
Wilt u verwijderde e-mail herstellen?
Probeer Outlook.com | Outlook 2013 of 2016 | Outlook 2010 | Outlook Web App | de webversie van Outlook
Vaak kunt u verwijderde contactpersonen op dezelfde wijze herstellen als e-mails die uit uw Outlook-postvak zijn verwijderd.
Belangrijk : U kunt een permanent verwijderde submap met contactpersonen helaas niet herstellen. U kunt een verwijderde submap (met alle bijbehorende contactpersonen) herstellen als deze zich nog in de map Verwijderde items bevindt.
Verwijderde contactpersonen in Outlook herstellen
Een contactpersoon herstellen die zich nog in de map Verwijderde items bevindt
Een contactpersoon herstellen die zich niet meer in de map Verwijderde items bevindt
Een contactpersoon herstellen die zich nog in de map Verwijderde items bevindt
Wanneer u een contactpersoon verwijdert, wordt deze net als een verwijderd e-mailbericht verplaatst naar de map Verwijderde items in uw postvak. Als u een verwijderde contactpersoon zoekt, is de map Verwijderde items de eerste plaats om te zoeken. Als de contactpersoon zich hierin bevindt, kunt u deze op de volgende manier herstellen:
Ga in Outlook naar de mappenlijst van uw e-mail en klik vervolgens op Verwijderde items.

Gebruik het vak Zoeken in Verwijderde items (of druk op Ctrl + E) om het item te zoeken dat u wilt herstellen. U kunt ook sorteren op de kolom Pictogram om alle contactpersonen in de map Verwijderde items te groeperen.

Wanneer u de contactpersoon hebt gevonden, klikt u er met de rechtermuisknop op en klikt u vervolgens op Verplaatsen > Andere map.

Als u de contactpersoon weer wilt verplaatsen naar de lijst met contactpersonen, klikt u op Contactpersonen en vervolgens op OK.

Tip : U kunt verwijderde contactpersonen ook verplaatsen naar een submap in de map Contactpersonen.
Naar boven
Tips voor het herstellen van contactpersonen in de map Verwijderde items
Als u een submap verwijdert uit uw map Contactpersonen, wordt deze verplaatst naar de map Verwijderde items en weergegeven als een submap. Als u een submap (en alle contactpersonen hierin) wilt herstel