Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Updates voor windows 8 willen niet goed updaten, hoe los ik dit op?

Mijn laptop moest na een CRITICAL_PROCES_DIED bluescreen gereset worden. Na de reset lukten de updates ( in totaal 105) niet. Ik heb ook al geprobeerd alles handmatig te doen. Dit lukte totdat ik hem wou updaten naar Windows 8.1. Is er een corrupte update of ligt het aan de laptop zelf?

Gr. Tim

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik had dit ook van de week en heb hem na laten kijken,de enige en beste optie was om alles eraf te halen en opnieuw te installeren.

Internet je via wifi?
Mij werd aangeraden om de kabel te gebruiken,maar ook werd verteld dat windows 8 een ramp is met veel problemen.

Nu heb ik op advies van iemand hier windows defender uitgeschakeld en Avast er op gezet en anti malware bytes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd (3 keer in totaal) maar hij blijft steeds haken op de update die nodig is om de lek in internet explorer te verhelpen. Ik zal eens kijken of windows defender uitschakelen helpt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding