Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik als ik mijn Windows 7 tijdelijk naar harde schijf E: verplaats alles op c verwijderen, en uberhaupt windows verplaatsen?

Mijn windows start zelde nog op, ik krijg een zwart scherm met de witte cursor.
Ik wil natuurlijk graag dat mn pc gewoon werkt, en dus moet ik, zeggen ze, mn cumputer compleet leeg halen.
Echter, heb ik geen installatie disc van windows 7, en wil deze dus niet kwijt raken.
Dus als ik op de manier van mn vraag windows kan behouden terwijl ik wel mn C: schijf leeg zou dit perfect zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas, dat zal zo niet werken. Om Windows opnieuw te installeren heb je toch echt een installatie-dvd nodig. Windows is niet te 'bewaren' door het naar een andere harde schijf te verplaatsen. Wellicht dat er door de fabrikant op jouw pc een recoverypartitie op de harde schijf is geplaatst vanaf waar je Windows opnieuw kunt installeren. Kijk daarvoor even in de handleidingen.

Redactie Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal niet lukken. Je zegt geen windows7 dvd te hebben, maar heb je wel een sleutel (die drakerige uit cijfers en letters bestaande code)?
Zo ja, dan kun je iedere willekeurige windows dvd gebruiken om je pc opnieuw te installeren. (je hebt wel nog wat drivers nodig voor sommige stukken hardware, maar die zijn via internet makkelijk te krijgen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding