Waarom moet ik kiezen tussen verschillende Windows versies bij het opstarten?

Bij het opstarten van mijn computer krijg ik een scherm waar ik moet kiezen tussen 3 Windows versies, older version of Windows, Windows 7 en nog een. Dit is zo nadat ik Windows 7 heb geïnstaleerd, ik heb de map Windows.old verwijderd, er is alleen een bestand dat is blijven staan en dat ook echt niet weg is te krijgen, waardoor de hele map niet kan worden verwijderd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat komt omdat je de nieuwe windows geïnstalleerd hebt zonder de oude te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk is alleen de oude bootentry nog aanwezig. Verwijderen kan via een tool zoals EasyBCD of BOOTICE.