Wat moet je doen als je android mobiel niet op recovery modus wilt gaan?

Ik probeer mijn android samsung galaxy s plus in recovery modus te doen maar het lukt niet kan iemand mij helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het handig als je iets meer uitlegt. Wat lukt er precies niet? Hoe ver kom je in het proces? Wat voor eventuele foutmeldingen krijg je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Shua, weet je eigenlijk wel wat de recovery mode is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik doe die combinatie van volume up en aanzetten knopjes tegelijk ingedrukt houden alleen dan zie ik geen android dingens

Antwoorden (1)

Je moet alleen volume omhoog en aan-toets ingedrukt houden tot je Samsung ziet. Dan loslaten en wanneer je een plaatje van Android uit de doos ziet druk je op menu (links onderin).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is nou het probleem ik doe die combinatie alleen het werkt niet!