Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een driver vinden voor mijn netwerkadapter?

Ik heb mijn pc leeggegooid en windows opnieuw geinstalleerd. Nu is mijn wifi driver ook weg. Het gaat om dit model: Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC. Kan iemand me helpen zodat ik weer internet heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
517

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze driver is waarschijnlijk vrij standaard te vinden onder de optionele downloads van windows update.
sluit je pc tijdelijk aan met een netwerk kabel en ga daarmee het internet op
je zal waarschijnlijk even een tijdje allerlei update binnen krijgen ,met kabel gaat dat al een stuk sneller dan draadloos dus dat is ene voordeel
kijk bij windows update ook even onder de optionele download daar zou je hem wel moeten kunnen vinden
zo niet probeer dan
driver booster van iobit
via dat programma kun je echt alle drivers wel vinden, misschien moet je wel eerst bepaalde updates van windows binnen hebben voordat dit werkt
als je alle drivers eenmaal klaar hebt is gooi je driverbooster er maar weer gewoon vanaf.
Want anders wordt je dood gegooid met "buy now" terwijl dat proggie zijn werk al heeft gedaan.

succes
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding