Kan ik met de onboard videokaart van de AMD Trinity A8-5600k spellen als : League of Legends op high, MW3 en Black Ops op mid spelen?

Ik denk erover na om deze pc te kopen:
CoolerMaster RC-430 Red
MS-Tech voeding 420Watt
Asrock FM2A88M Extreme4+
AMD A8 5600K - 3,6 Ghz
Onboard - HD7560D Graphics
Onboard - 7.1 HD audio Realtek® ALC892
4GB DDR3(1600Mhz) geheugen
Samsung DVD Brander
500GB Toshiba hardeschijf
Onboard Lan
Orginele processor koeling

nu is mijn vraag of ik met deze onboard videokaart de genoemde spellen op mid kan spelen, zoniet, welke videokaart gaat goed samen met deze?

LET OP: dit is een budget gaming pc, mijn vraag gaat over de videokaart, niet over de pc zelf.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/3170/3/desktop-best-buy-guide-september-2013-budgetgamesysteem.html 400 euro voor een systeem met 7850. Die rent rondjes om die 7560.

Antwoorden (2)

Ja dat kan zeker, Spellen zoals cod en league of legends zijn 'lichte spellen' . Maar als je gaat praten over bijv. Batllefield en Assassins creed is het een heel ander verhaal.

Tip: Je moet ook rekening houden met de prosessor. Het is belangrijk dat de videokaart en de prosessor goed samen werken. Ook moet je goed op de GBRAM letten. Je hebt nu 4 gb maar het is toch verstandiger (vind ik) om er eentje van 6 of 8 te nemen. Dan is alles toch wat sneller en kan hij meer aan ;)

Veel succes met je aankoop!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals altijd:

goede GamePC= goede GPU

Als je alleen maar op de interne GPU gaat hopen is het snel gedaan met de pret. LoL zal je op lagere settings wel kunnen spelen en een shooter zal vast wel draaien, maar het gaat natuurlijk nergens over. Neem een 7850 of hoger of een GTX660 of hoger en dan gaan we praten. Met een wat lichtere CPU zoals je nu hebt kom je meestal wel een eind en 4GB is voor het gros van de spellen ook voldoende. Maar die GPU kan echt niet volstaan.