Hoe krijg ik een push-notificatie weg op de iPhone 4S?

Ik kreeg een push-notificatie van iCloud, en die probeerde ik weer weg te klikken, maar toen bleef de notificatie vastzitten. Nu kan ik de iPhone niet meer ontgrendelen, maar de HOME en LOCK knoppen doen het nog wel, ik kan alleen niets op het scherm aanraken, omdat de notificatie ervoor zit en deze niet weg gaat. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Houd de HOME en LOCK knop beide ingedrukt totdat het mobiel uitgaat. Zet je mobiel dan opnieuw aan. Zo kan je het mobiel dus uitzetten zonder het scherm aan te raken.

Ik hoop dat alles weer werk als hij opnieuw is opgestart.