Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Epson printer dx8450 herkent de cardridgets niet, wat moet ik doen?

Oude cardridges waren op, dus vervangen en de hele tijd geeft die aan het niet te herkennen. Hierdoor kan ik ook niet in het menu en deze dingen gaan spoelen want dat staat die dus niet toe. Ik heb echter al van alles geprobeerd wat ik op internet maar kon vinden. Wat moet ik doen nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Misschien werkt gewoon uit- en even later weer aanzetten van het apparaat wel.
capthavoc
11 jaar geleden
misschien zit er ink op de contact punten ?
even cleanen met alcohol helpt soms
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook dit allemaal geprobeerd. Niets helpt zelfs niet alle kabels eruit en er weer in doen. In het menu kom ik ook niet totdat het inkt werkt alleen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Klopt het modelnummer wel precies, en staat er op de cartridges wel dat ze voor _dat_ model bedoeld zijn?
Zo ja: heeft Epson een servicedesk? Staat er iets op de Epson pagina's http://www.epson.nl
Kun je niet terug naar de leverancier van de cartridges? Als ze niet werken, moet hij ze terugnemen, stel ik me voor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing