Waarom download windows 8 geen apps?

Ik heb dus net windows 8 en zonet app gedownload. (Ik heb laptop) wil ik nog een app installeren komt die wel in de lijst apps installeren maar heeft die geen vooruitgang en staat er constant in behandeling. Laptop al is opnieuw opgestArt maar niks werkt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet je Windows Live account koppelen (voorheen je Hotmail) aan je laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik gedaan maar hij heeft gewoon vooruitgang
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*geen vooruitgang, die balk is en blijft leeg
Check je internet: Goed? Check of je genoeg schijfruimte hebt: Genoeg ruimte? Check of je processor het wel aankan. Check of je genoeg RAM geheugen hebt. Etc.

Toegevoegd na 1 dag:
Heb je dit allemaal, moet je met Microsoft contact opnemen (niet de laptop fabrikant, die kan daar niks mee).