Hoe kan ik het beste overgaan van Xubuntu 12.04 LTS naar Mint 16 Petra? zie uitleg

Om alle bladwijzers en add-ons van Firefox over te nemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog nooit geprobeerd. Ben benieuwd. Heb wel eens gezien dat er in je map met persoonlijke bestanden een mapje van firefox had met daar de adds. Maar ik weet niet of dat je deze direct kunt copy-pasten.

Het beste antwoord

Je kan hier voor firefox sync gebruiken (zie bron)

Dit synchroniseerd:
Bladwijzers – inclusief alle labels, sleutelwoorden, mappen en uw aangepaste menuvolgorde
Wachtwoorden
Voorkeuren/opties van Firefox
Geschiedenis van bezochte websites in de afgelopen 60 dagen
Tabbladen en tabbladgroepen
Add-ons die op uw computer of mobiele apparaat zijn geïnstalleerd

Ik gebruikte dit zelf voor dat ik overstapte naar chrome.

Ik zou wel altijd de addones checken. Sommige neemt niet over zoals die niet firefox bibliotheek zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn goede tips, ik heb bij extra wel eens sync zien staan maar nooit geweten wat het inhield.