ik had een vraag werkt deze moederbord :ASUSTeK Computer INC. CM6630_CM6730_CM6830. Rev x.0x met de videokaart : msi r9 270x HAWK?

intel core i7 2600k
8ram
2tb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
msi radeon r9 270x hawk bedoel ik

Antwoorden (1)

Ja zowel je moederbord en de Videokaart zijn voor elkaar geschikt. De videokaart is een Ati Radeon 9270 Hawk en je gaf aan dat het moederbord beschikt over een Core i7 2600K. Op basis van de opgegeven processor en het typenummer CM6730 kom ik uit of prima ondersteuning voor beide.

Toegevoegd na 2 uur:
Met of zonder K zou niet uitmaken het moederbord is een LGA Socket 1155 en die hebben PCI Express 3.0. Ook de kaart heet PCI Express 3.0. Zolang dat overeenkomt zal de ondersteuning optimaal zijn.

Het maakt op zich niet eens uit als je er een videokaart met PCI Exprees 2.0 of zelfs 1.0 in zou stoppen de videokaart zal wel werken alleen niet optimaal. Met de combinatie die jij gekozen hebt zul je geen problemen ondervinden. Mits natuurlijk de videokaart of het moederbord defect is of met een niet goed functionerende windows zit, maar dat is op te lossen.