Wat is het verschil tussen een in-place upgrade en een upgrade bij Windows 2008?

Ergens op internet staat:
"Unfortunately, Windows Server 2008 does not have a repair option similar to Windows Server 2008. Instead, you could perform an in-place upgrade or perform an upgrade."

(De 2e 2008 moet trouwens waarschijnlijk 2003 zijn in de zin hierboven; maar goed - het is een quote.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

het verschil is dat bij een in-place upgrade, je de machine opstart en als het OS geinstalleerd is, je de setup.exe start, dus vanuit het draaiende OS. Bij een upgrade, boot je vanaf CD en ga je het huidige OS vervangen. een in-place upgrade doe je dan ook zelden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geinstalleerd moet zijn: opgestart